Det är länge sedan jag har skrivit något här. Jag har varit upptagen med att starta ett nytt företag som förhoppningsvis ska gå bättre än det förra som jag investerade i. Nå denna gång gör jag det med personer som kan och vet vad sysslar med men det är massvis med arbete ännu innan vi kommer igång på allvar. Det dåliga är också att arbetet vilar främst på mina axlar nu till en början och eftersom detta är ett sidoprojekt vid sidan av våra normala arbeten, så blir det lite kämpigt. Speciellt när barnen är sjuka och annat sånt som tar ens tid. Det är dock trevligt att samarbeta med personer som har samma mål och som faktiskt respekterar en.

Själv har jag varit rätt frisk i vinter men barnen har varit rätt ofta sjuka den senaste tiden. De har haft något slags virus som inte riktigt velat gå om. Frun har också varit länge halvkrasslig. Just nu har jag problem med ryggen som jag sträckte då jag böt till sommardäck. Däcksfirman som satte på vinterdäcken använde muttermaskin och hade dragit åt bultarna tok för hårt. Jag har en meterslång stång när jag lossar hjulbultarna men jag kunde stå på den utan att de lossade! En bult lossade med en smäll och då knyckte det till och ryggen sa upp kontraktet. Det hände i fredags men jag har ännu svårt att böja mej och det värker så att jag har svårt att sova.

Jag ska försöka komma igång med att uppdatera bloggen igen. Åtminstone oftare än hittills!