Jag skrev för ett tag sedan om min hjärna som verkar fungera bättre. Jag vet att jag lovade att skriva om vilka kosttillskott jag använt och jag ska skriva om det men det dröjer tyvärr, för jag har så mycket på gång just nu.

Igår spelade jag lite Rock Band med pojkarna och då märkte jag något intressant. Fast jag inte har spelat det speciellt mycket och fast det var länge sedan sist, så var det mycket lättare att spela nu. Jag hade mycket lättare att hänga med och behövde inte kämpa så hårt.

Jag tolkar detta som ett tecken på att min hjärna faktiskt fungerar mera effektivt. Tidigare brukade jag alltid tappa bort mej efter ett tag men något sådant skedde inte nu. Visserligen är detta inte något absolut bevis för något men det är ett tecken till som tyder på att en positiv förändring har hänt.