Idag känner jag mej ovanligt trött, visserligen är jag ofta trött men inte såhär trött som idag. Känner mej en aning yr i huvudet och tidigare i morse var jag ganska illamående. Kanske är mitt blodsocker för lågt, för jag har lite energi idag. Känns lite som om man skulle vada i sirap.

Det positiva är dock att tröttheten inte är så illa som den trötthet jag led av tidigare p.g.a min MS. Lite oroande är dock det, att jag har sovit bra de senaste nätterna och tröttheten har inget med sömnbrist att göra, vilket det vanligvis är. Hoppas bara att tröttheten inte är ett tidigt symptom på ett annalkande skov.

Jag tror inte det och jag misstänker att problemet är att jag ätit för dåligt. Igår fick jag i mej kanske en aning lite kolhydrater. På kvällen åt jag bara en appelsin och ett äpple. Redan efter det mådde jag lite dåligt men bara lite. Nu är jag hungrig och känner mej kraftlös. Kanske borde man lära sej att äta bättre men jag har haft dålig aptit en längre tid nu. Vet inte om det har något med mina mediciner att göra eller vad det beror på.