Jag har den senaste tiden haft konstig värk i benen. Först var den mitt högra ben som värkte strax under knät men det var inte själva knät som värkte, utan det kändes mera som om det var själva benet som värkte. Alltså inte musklerna heller. En väldigt skarp smärta som gjorde att jag måste halta, för jag kunde inte stödja mej på det benet. Det gjorde för ont. Nu igår fick jag samma problem i mitt vänstra ben men denna gång var smärtan i lårbenet. Mycket irriterande ilande smärta som gör att man får svårt att gå.

Jag har inget aning vad som som orsakar smärtan men jag måste nog uppsöka läkare angående detta ifall det ännu återkommer, eller inte går om, för det har blivit lite bättre men är ännu inte helt borta. Oroväckande att man börjar få nya obekanta krämpor. Tycker mej ha nog av smärta som det är, behöver inga nya, och speciellt inget som inverkar på min mobilitet. Ska försöka fara ut på länk idag för att se om det går. Jag har sprungit mindre än planerat den senaste tiden p.g.a stress på arbetet.