Jag fick för mej att byta bil, så nu har jag bytt min motorcykel (+ pengar) mot en BMW 330Ci (E46). Får se hur bra beslut det var men trots att jag gillade min motorcykel, så var det lite för smärtsamt att köra med den p.g.a min neuropati. Smärtan dödade effektivt körglädjen och det är onödigt dyrt att betala försäkring på den när man inte kan köra så mycket. Det är dock möjligt att jag ännu får återfall och skaffar en annan motorcykel men jag har inte bråttom med det. Först måste jag få min gamla 528:a såld och det kan bli ganska svårt då det finns många till salu och fö rmindre pengar än vad jag behöver/vill få min.

En liten varning till evetuellt andra som ska skaffa en gammal BMW. Kontrollera att det inte lyser en punkt mellan kilometerställningen och trippmätaren. Om det gör det, betyder det att kilometrarna inte stämmer. BMW langrar dem nämligen på två ställen och bara den ena går att justera. Om man gör det, så tänds den punkten som signal för att nån har justerat med inställningen. Det behöver inte betyda att bilen är dålig men tar ner priset åtminstone. 

Min bil liknar den på bilden men det är inte samma för bilden är på en M3:a. Min bil har 19″ M5 fälgar.