Börjar bli less på att fixa så att airbag-lampan inte lyser med jämna mellanrum. Det är tydligen kontakterna under sätet igen som bråkar. Borde fixa det men motivationen är dålig.

Har funderat på att byta bil. En E46 330iA skulle sitta bra, men de är så otroligt dyra, man får en ny småbil till samma pris som en några år gammal BMW men då är de ju också en ganska rejäl skillnad i körkänsla m.m. En lite körd faceliftad modell är det som jag är intresserad av men de är ganska svåra att hitta, åtminstone till vettiga pris. Vissa begär hutlöst mycket även för gamla modeller som är mycket medkörda.

Min ekonomi tillåter nog inte köp av en sån dyr bil när jag därtill knappast får speciellt mycket för min nuvarande (en E39 528iA). De igen har fallit ganska rejält i pris, men de är ändå ganska dyra de också, med tanke på åldern vill säga. Det är ju dock en mycket bra bil överlag, så egentligen har jag inget behov av att ens byta.

