Nu när jag börjat arbeta igen efter semestern, är det svårt att hitta tid för att motionera. Jag känner mej också tröttare och svagare, så det tär på motivationen också. Jag har tagit mindre kosttillskott den senaste tiden, inte av nån specifik orsak egentligen, utan bara p.g.a lättja.

Det är heller inte så varmt mera och det inverkar faktiskt negativt på hur mina muskler fungerar. De är snabbare med på noterna om det är varmt, än när det är kallare. Jag har kanske gjort för mycket fysiskt arbete denna sommar, återigen, och inte satsat tilräckligt på att faktiskt vila. Det är dock svårt när det finns så mycket att göra.

Att jag motionerar mindre p.g.a att jag är trött är lite av ett problem eftersom bristen på motion också gör mej tröttare. Det finns en risk att det blir en ond cirkel av det  hela.

