Idag hade jag fruns bil, BMW 523:an, på verkstaden för byte av katalysator. Det blev ganska dyrt, för den var lite krånglig att montera och därtill skulle de haft en billagre till salu än den jag köpte på nätet. Typiskt. Nå, huvudsaken är att den är i skick och nu låter den inte mera som en rallybil.

Jag hade tänkt cykla från verkstaden till arbetet men montören skjutsade mej till arbetet, det var hyggligt gjort. Jag cyklade dock tillbaka, ca 15 km, det var nog lagom långt då jag inte cyklat på länge. Det gick bättre än väntat och jag tror jag ska försöka cykla till arbetet också. Det är dock ca 50 km fram och tillbaka, så till en början cyklar jag nog bara ena vägen.

Jag tänkte att jag sätter cykeln i bilen men lämnar bilen dit och cyklar hem. Nästa dag cyklar jag till arbetet och tar sedan bilen hem o.s.v. Ska i.a.f testa hur det går. Jag vet inte om jag orkar båda vägarna men det är målet.

