Ok, det är Black Sabbath fast de kallar sej för Heaven & Hell, i.a.f för mej. De kommer att släppa en ny skiva den 27:e April på Roadrunner Records  och den 28:e April på Rhino i Nord Amerika och Asien. Enligt http://www.Black-Sabbath.com är låtlistan följande:

  • Atom And Evil
  • Fear
  • Bible Black
  • Double The Pain
  • Rock And Roll Angel
  • The Turn Of The Screw
  • Eating The Cannibals
  • Follow The Tears
  • Neverwhere
  • Breaking Into Heaven

Tredje låten, Bible Black, finns att provlyssna på deras My Space -sida. Om ni gillar Black Sabbath, eller metall ö.h.t., rekommenderar jag att ni tar och provlyssnar. Det är en bra låt, jag gillar den och om resten av skivan är lika bra, så kommer det att vara en mycket bra skiva. Jag ser fram emot att få tag på den!

Jag har biljetter till deras spelningar i sommar och jag var och lyssnade på dem sist de var här. Det var en mycket bra show och jag väntar mej att det kommer att vara lika bra denna gång också.

