Andra dagen i följd nu som jag mår lite illa på morgonen och känner mej lite matt. När jag väl kommer igång är det inte så illa. Det är kanske inte så konstigt att jag mår lite dåligt på morgonen för det kan hända att jag bara är för hungrig. Jag har den dåliga vanan att jag inte äter frukost utan far direkt till arbetet. Väl på arbetet brukar jag äta en frukt eller lite gröt.

Det är inte speciellt konstigt att jag är lite trött och matt idag, för det blev en aning sent igår innan jag slapp i säng och väl där, väckte pojken mej 4 ggr i följd. Sedan var det svårt att somna, eftersom jag bara väntade på att bli väckt igen.

Armarna är också ömma idag men kanske inte lika illa som igår och absolut inte lika illa som i söndags. Tröjan jag använde igår och idag är inte speciellt bra. Den är gjord av ylle och den irriterar armarna för mycket. Jag borde använde något mjukare syntetmaterial som inte skulle irritera så mycket.

Jag har funderat om jag håller på och blir sjuk men det verkar inte så trots allt. Det skulle inte vara konstigt då jag ännu inte varit sjuk i vinter. Jag har aldrig varit frisk såhär länge tidigare men det är inte första gången i vinter som jag känner mej lite krasslig.

