Suck, efter att ha minskat sedan jag böt fyllnadsämne i LDN, har situationen nu vänt. I helgen har jag haft mycket ont i armarna. I min vänstra armbåge har det känts som om jag fått stötar på 20 000V ungefär en gång i minuten. Temgesic fick det att lugna sej en aning men helt försvann inte smärtan.

Jag har även tidigare haft mera ont under helgarna än under veckan. Antagligen beroende på att mitt användande av Temgesic ändrar jämfört med när jag är på arbetet. Under veckan tar jag Temgesic direkt från morgonen men under helgerna stiger jag upp lite senare och dröjer ofta med att ta det och det kanske har en negativ effekt.

Jag har också känt mej lite matt de senaste dagarna och idag hade jag lite förkylningssymptom på morgonen, ont i halsen och så. Kanske har jag en inflammation någonstans i kroppen. Jag har t.ex. inte orkat motionera så flitigt den senaste tiden. Vi var på ett barnkalas igår och kanske fick jag nån smitta därifrån och att det förklarar symptomen jag har idag.

Varför neuropatin är värre kanske bara beror på att jag inte haft ärmarna uppkavlade så mycket den senaste tiden och det har med tiden irriterat huden till den grad att neuropatin blivit värre. Jag har ju inte tagit Neurontin på ett bra tag nu och detta är första gången som jag haft lite större problem med smärtan.

