Jag fick i fredags en tid till årskontroll hos neurologen. Det var på tiden för kontrollen skulle ha varit 2007.. Nåja, positiva är att jag inte har samma neurolog som tidigare, vilket jag är mycket nöjd över för denhär, trots att jag inte träffat honom ännu eller vet något om honom, kan knappast vara sämre. Den förra kunde nog sin sak men var sämre än usel på att hanskas med människor. Han skrattade mej i ansiktet och sa att alla mediciner har biverkningar när jag frågade om dom efter att han sagt diagnosen och berättat om olika mediciner. Samtidigt står min nyblivna fru bredvid och gråter. Dålig stil och jag har heller inte glömt att han lät mej vara utan kortisonbehandlig i över en månad då hans semester kom emellan.

Ska se om jag får denna att ta lite prover för att se hur det står till med B12 och D-vitaminerna. Nya MRI-bilder för att se om det kommit nya plack vore också intressant men det är det kanske onödigt att hoppas på. Man kan ju dock alltid försöka för man vet ju aldrig.

